A Toyota 7FD30 3T forklift dízel targonca hirdetett termék elkelt, és ezért nem szerepel a keresésben!
Hasonló hirdetések
Toyota 8FD30 dízel targonca Toyota 8FD30 7 300 USD Dízel targonca 2016 2000 óra Kína, Shanghai
Toyota 8FD30   dízel targonca Toyota 8FD30 8 000 USD Dízel targonca 2016 2000 óra Kína, Shanghai
Toyota FD30 dízel targonca Toyota FD30 6 500 USD Dízel targonca 2016 2000 óra Kína
Toyota 7FBE10 dízel targonca Toyota 7FBE10 8 000 USD Dízel targonca 02/2016 2100 óra Kína, Shanghai
Toyota 7FBE10 dízel targonca Toyota 7FBE10 8 000 USD Dízel targonca 07/2016 2000 óra Kína, Shanghai
Toyota 7FD30 3T forklift dízel targonca
Eladva
Toyota 7FD30 3T forklift dízel targonca
Toyota 7FD30 3T forklift dízel targonca kép 2
Toyota 7FD30 3T forklift dízel targonca kép 3
Toyota 7FD30 3T forklift dízel targonca kép 4
1/4
Márkanév:  Toyota
Modell:  7FD30 3T forklift
Típus:  dízel targonca
Gyártási év:  01/2016
Első üzembehelyezés:  2024-01
Saját tömeg:  4500 kg
Össztömeg:  4500 kg
Helyszín:  Kína Minhang District
Feltöltés dátuma:  több mint egy hónapja
Forkliftonline ID:  FX37595
Leírás
Külméret:  3.41 m × 1.34 m × 3.1 m
Állapot
Állapot:  használt
Műszaki vizsga:  2021-01
Dokumentumok

Részletes információk — Toyota 7FD30 3T forklift dízel targonca

Angol
whatsapp:+86 18119634483
Company Profile: Shanghai Aite Machinery Trading Company specializes in the export of second-hand machinery. The main products are second-hand excavators, second-hand loaders, second-hand motor graders, second-hand dump trucks, second-hand buses, second-hand bulldozers and other construction machinery.
If the buyer has the conditions, we allow to visit the factory.

transaction process:
If you agree to place the order, our steps will start, making an invoice - the buyer pays the deposit - the seller reserves the space - the seller delivers the goods and provides pictures or videos of loading (here customers can request )-----Buyer fills in draft bill of lading-----Buyer pays the balance-----Seller sends all documents to buyer-----Buyer picks up the goods at the port. This is the whole process, if the customer does not understand something, we can continue to discuss

the payment method;
Our company has been using T/T, western union, such payment methods. In the specific implementation, we insist on 50% deposit and pay 50% balance after transportation. Please let me know if this payment method gives you any scruples.